4 Şubat 2011 Cuma

Hasta Bruschettası

Evet, ben ismini böyle koydum zira şu anda azıcık hasta gibiyim ama yarın uçuşum var. Ve ne olursa olsun yarına kadar toparlanıp o uçuşa gitmem lazım. O yüzden sabahtan beri ballı yeşil çaylar, portakal suları içip duruyorum. Ama 1 tane yeşil biberde, 1 tane portakalda olduğundan 10 kat fazla C vitamini olduğundan biber yiyeyim dedim.
Kuru kuruya yeşil biber yenmez.
Ama böylesi yenir dedim.
Hem de çok kolay, 3 malzemeli

Malzemeler:

2 dilim tost ekmeği (beyaz/kepekli/esmer vs.)
3 çorba kaşığı rendelenmiş tulum/kaşar peyniri (ben izmir tulumu kullandım)
1 tane iri çarliston biber

Hazırlanışı:

Her bir tost ekmeğinin üzerine 1,5 çorba kaşığı peynirimizi koyup, üzerine ince kıyılmış 1/2 çarliston biberi koyuyoruz. Fırında veya mikrodalgada peynirler eriyene kadar tutuyoruz. Sıcak sıcak yiyoruz. Yanında yeşil çay içiyoruz. Hastalanmıyoruz. Hemen ayaklanıp, uçuşa gidiyoruz :)
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Terbiyeli Ispanaklı Sebze Çorbası

Bu hafta epey iyi geçti diyebilirim. Haftamın en eğlenceli günü ise, Show TV Ana Haber Bülteninde ünlü diyetisyen Selahattin Dönmez ile bi...